Bigshopper - Premium Google CSS Partner
Wszyscy Ci, którzy korzystają z reklam w Google Shopping wiedzą, że pozwalają one docierać do nowych klientów i zwiększać zyski sklepów internetowych. Jest to bardzo ciekawa i satysfakcjonująca forma reklamy. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę, że za kliknięcia można płacić o jedną piątą mniej. Chcesz dowiedzieć się jak? Zachęcamy do lektury, w której postaramy się wyjaśnić zakamarki działania platformy.
Tańsze Google Shopping? To możliwe!
Wielu przedsiębiorców zna już standardowy sposób korzystania z Google Zakupy. Odbywa się bezpośrednio za pomocą platformy Google Ads, w której można podłączyć feed produktowy i skonfigurować własną kampanię. Taki sposób niewątpliwie ma ogrom zalet i pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów w czasie, gdy korzystają oni z największej wyszukiwarki internetowej. I to nie tylko w dedykowanej tej usłudze zakładce, lecz również przy okazji przeglądania wyników ogólnych, czy szukania grafiki. Taki sposób reklamowania własnych produktów wiąże się z oczywiście ponoszeniem kosztów za kliknięcia. Porównywarki cen posiadające status Google CSS (Comparison Shopping Service) Partner mogą pomóc obniżyć te koszty. Z technicznego punktu widzenia nie sposób korzystania z nich nie odbiega od standardowego, różnicą są właśnie ceny - aż o 20 procent niższe. W praktyce oznacza to, że albo wydamy mniej za tę samą kampanię, albo wydamy tyle samo, docierając do 25 procent większej liczby odbiorców. Można też w ramach tego samego budżetu początkowego licytować większe stawki. Podsumowując ten wątek, korzystając z oferty partnerów Google CSS zyskujemy dużo większą elastyczność kształtowania swojej strategii biznesowej. Takie podejście daje nam również dużą przewagę konkurencyjną.
Bigshopper - Premium Google CSS Partner
Cały portal działa już od roku 2007, a więc znacznie dłużej, niż system partnerów Google CSS. W tym czasie Bigshopper nabrał bogatego doświadczenia w e-commerce, które dziś wykorzystuje, by pomóc swoim klientom w sprzedaży.
Mówimy o portalu, ponieważ wśród wielu innych usług, wyróżnia się tym, iż swoich usług nie kończy na obniżeniu ceny i przesłaniu feedu produktowego do Google. Bighopper posiada albowiem własną przestrzeń sprzedażową – porównywarkę - na której prezentuje oferty dostarczane przez swoich klientów. Bardzo ważną kwestią jest fakt, że ruch pozyskany z tego źródła jest bezpłatny. Jest to dodatkowa korzyść, zupełnie niezależna od samego obniżenia cen za kliknięcia w Google Shopping.
Bigshopper posiada też własne wsparcie techniczne, z którego pomocy można skorzystać w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów ze skonfigurowaniem feedu - zarówno na etapie jego podłączania jak i później, gdyby zaszła potrzeba wprowadzenia różnych zmian. Połączenie to w przypadku Bigshoppera jest oczywiście bezpłatne.
Bigshopper to świetne narzędzie dla wszystkich tych sklepów internetowych, które starają się wkroczyć ze swoją ofertą do innych państw. Reklama Google Shopping sama w sobie daje możliwości kierowania oferty na cały świat, ale w przypadku Bigshoppera dodatkowo fakt, iż wyszukiwarka posiada kilka wersji językowych samej porównywarki. Dzięki temu przedsiębiorcy i marketerzy mogą zaprezentować propozycje sprzedażowe użytkownikom zagranicznym.
Bigshopper oferuje opcję prostego filtrowania na stronach kategorii, według marki, rodzaju produktu, albo najlepszych możliwych ofert. U góry strony produktu znajduje się najtańszy dostawca, w dalszej części strony, szczegółowy opis produktu. Dzięki takiej konstrukcji, platforma pozwala w łatwy i przejrzysty sposób znaleźć na platformie najkorzystniejszą cenowo ofertę.